Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

15% zľava na výrobky Avent 🌞 25% zľava na NUK  🌞 20% zľava na Goot Gout, Salvest a Ella's Kitchen 🌞 Kendamil 🌞 Beggs 🌞 Muumy Baby 🌞 až 50% zľava na Twistshake

Nejbaby s.r.o. Menu

Activity Deti

Zábavná hra pre najmenších. Táto kombinácia tvorivosti a výrazových možností bola testovaná s veľkým úspechom materskými školami.
Dostupnosť:
Skladom
Osobný odber vo výdajnom mieste 4. 6.
U Vás doma 5. 6.
Bežná cena:
18,00 
Zľava:
1,00  (3 %)

17,40  ( 14,50  bez DPH)


  • Darček k objednávke nad 40
  • Tovar, ktorý je skladom expedujeme ihneď
  • Dopravné zadarmo od 99

Informace o produktu

  • Výrobca: Piatnik
  • kód: PIA7338
  • EAN: 9001890733840
Zábavná hra pre najmenších. Táto kombinácia tvorivosti a výrazových možností bola testovaná s veľkým úspechom materskými školami. Otázky sú rozdelené do niekoľkých kategórií, ktoré pristupujú k deťom individuálne. Dĺžka hry sa môže podľa potreby upraviť. Activity podporujú schopnosť vyjadrovania u našich najmenších.

Hra obsahuje: 6 dielov herného plánu 165 hracích kariet 2 drevené slony 1 pravidlá hry
Cieľ hry: Dva slony sa prechádzajú po pralese. Sú na ceste k jazeru. Hráči posúvajú svoje slony po ceste pomocou šikovného znázornenia a hádania pojmov. Ktorý slon bude v cieli ako prvý?
Súčasti hry: Herný plán Herný plán sa skladá zo 6 obojstranne potlačených dielov, ktoré sa dajú spojiť. Na týchto dieloch je vyznačená cesta pomocou modrých, červených a žltých stôp slona. Na jednom z dielov je vyobrazené štartové políčko, na ďalšom políčko cieľové. Karty: Na každej karte je nakreslený jeden pojem. Na zadnej strane kariet sú slonie stopy, ktoré sú buď modré, červené alebo žlté. Odporúčame prezrieť si karty spoločne pred prvou hrou, aby sa tí najmladší hráči zoznámili s pojmami, ktoré sa budú znázorňovať.
Príprava: Položíme časti herného plánu so štartovým a cieľovým políčkom, ostatné ľubovoľne pripojíme. Deti spoločne rozhodujú, či sa cesta k jazeru povinne, bude mať väčšie zákruty alebo utvorí kruh. Hrací čas je možné skrátiť tým, že sa jeden alebo viac dielov herného plánu nepoužije. Karty dobre zamiešame a pripravíme na kôpku. Navyše potrebujeme papier a ceruzku alebo tabuľu a kriedu.
Pozor: pred začiatkom hry určíme, ako dlho smie hráč pojem znázorňovať. Pokiaľ hrajú úplne malí hráči, odporúčame časový úsek prispôsobiť ich potrebe tak, aby sa nesústredili na to, že majú málo času, ale skôr na samotné znázorňovanie.
Priebeh hry: Utvoríme dva tímy. Vyžrebujeme, ktorý tím začína. Každý tím dostane jedného slona a postaví ho na štartové políčko. Prvý hráč prvého tímu vytiahne jednu kartu. Hráč teraz musí svojmu vlastnému tímu znázorniť pojem, ktorý je na karte vyobrazený bez toho, aby ho pomenoval. Hráči tímu sa pokúšajú pojem uhádnuť, hlásia svoje návrhy. Pokiaľ sa tímu podarí pojem uhádnuť, posúva slona na ďalšie políčko, ktoré má rovnakú farbu ako stopa na zadnej strane karty. Ak neuhádnu, zostáva slon stáť a kartu odložíme. Potom prichádza na rad ďalší tím. Pojmy sa znázorňujú podľa nasledujúcich pravidiel:
Kreslenie: Hráč, ktorý kreslí, nesmie hovoriť ani gestikulovať. Smie iba oznámiť spoluhráčom, že hádali správne a uhádli. Odpis Pojem sa musí vysvetliť odpisom bez použitia slova, ktoré sa má uhádnuť. Predvedenie Pojem sa musí predviesť pomocou pantomímy. Hráč nesmie hovoriť, nesmie ukazovať na predmety v miestnosti, smie ale ukazovať na časti vlastného tela. Hráč si môže vybrať, ktorým spôsobom pojem znázorní. Najmenším hráčom sa nebude chcieť do odpisu - pre rozvoj ich slovnej zásoby však odporúčame napr. každý tretí pojem znázorniť odpisom.
Upozornenie: spôsob znázornenia je možné určiť aj pred začiatkom hry, napr. všetky pojmy musia byť znázornené pomocou kresby.
Koniec hry: Vyhráva tím, ktorý sa ako prvý dostane s figúrkou na cieľové pole. - Ú - Hra v troch: Príprava: ako pri hre v tímoch. Priebeh hry: Hráči sa snažia doviesť svojho slona čo najrýchlejšie k jazeru. Prvý hráč sníme kartu a pokúša sa znázorniť pojem ostatným hráčom. Ak jeden z hráčov uhádne tento pojem, posunie svojho slona na ďalšie políčko, ktoré má rovnakú farbu ako stopa na zadnej strane karty. Pokiaľ nikto pojem neuhádne, karta sa odloží (nikto nepostupuje) a na rade je ďalší hráč v smere hodinových ručičiek. Vyhráva hráč, ktorý ako prvý dovedie svojho slona do cieľa.
vek 4 +
3 - 16 hráčov